czwartek, 29 sierpnia 2013

13.Downloads(TS3)

(c)talenciara indigo<3

Dzień dobry<3
Szkoła zbliża się z każdą sekundą, jak tak dalej będzie, to umrę ze stresu jeszcze przed rozpoczęciem hahaha. No nic, mam po prostu nadzieję, że stres będzie mniejszy, ja przyłożę się do nauki tak, jak to zaplanowałam i będę miała dużo czasu dla siebie + czekam, bo rodzice obiecali mi, że być może oprócz angielskiego prywatnie, będę miała native speakera *0* I nie wiem, dlaczego, ale strasznie chcę tego speakera ajkaasjldhsd.
A co u was? U mnie dobrze. Wczoraj przyszła do mnie przyjaciółka, było dobrze, dopóki nie zaczęłyśmy rozmawiać z takim idiotą, który złamał jej serduszko. Teraz staram się coś zdziałać w tej sprawie, ale nawet ja mam gościa po prostu dość. No nic. Kończę, bo nie wiem, czy ktokolwiek to czyta. W każdym razie, macie downloady, smacznego:3

DOWNLOADS(TS3)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

UWAGA! Downloady są wszystkie w jednej paczce - KLIKKLIKKLIK
robiłam ikonki tylko z nudy, zamiast złączyć zdjęcia w jakieś jedno duże, czy coś takiego, ale mam nadzieję, że nie wprowadziłam was w błąd:D


podobają się downloady? co chcecie w nn?

kontakt - 48419369
fanpage - klik

nie prowadzę tego fanpage, ale jeśli ktoś by chciał, mogę zacząć hahahh:D

cya;*
xoxo, Wasza Lucy

8 komentarzy:

  1. Boże, jakie te rzeczy realistyczne. A w planie lekcji mnie na pewno nie pobijesz -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne downloads'y :) na szczęście jeszcze jest parę dni wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne downloady, pobiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak je pobrać????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to napisałam, czytanie naprawdę nie boli.

      Usuń
  5. Już możesz go zobaczyć ;p przepraszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak chcesz, możesz tylko nagłówek pobrać, a jeśli chciałabyś te modyfikacje to kody Ci podam ;)

    OdpowiedzUsuń