niedziela, 1 września 2013

14.Mareen/Obrazki

grafika Witam państwa! Tę notkę rozpoczyna cudowna ikonka z Pinkie<3 Podpatrzyłam ikonki z kucykami na blogu Kasi i od razu mi się spodobały hahahah.
To już jutro? Już jutro kończą się nasze kochane wakacje:( na dzisiaj nie mam planów, będę siedziała na tt, oglądała seriale i grała w simsy. Nie mam nawet z kim wyjść na pole, kolega odwozi kota do weterynarza, przyjaciółka z kolei mieszka daleko, a pewnie ten czas spędza z tymi, których ma bliżej. Tak mi tego wszystkiego szkoda, obudziłam się dzisiaj o 11. Dopiero. To co będzie jutro i po jutrze i po po jutrze? Jak ja nienawidzę tego momentu powrotu do szkoły. Posprzątałam mój pokój, jest tu teraz tak ładnie, wolałabym spędzić cały ten czas lekcji tutaj.
Na lekcjach i tak będą teraz pewnie same kartkówki, a ja przez wakacje wszystko zapomniałam! To jak nauka od nowa i to z większą ilością materiału. Jadę zaraz do empiku zobaczyć na książkę i jakieś tam pierdoły do pokoju. Dzisiaj Mareenowie, wiecie, na złość nam troszeczkę, wyjechali na wakacje... a my musimy jutro biec do szkoły. Gdzie tu sprawiedliwość:(  


Mareen cz.2
Claudia i Alec (tak, przypomniałam sobie imię tego blondaska, yayy:D) biorą ślub.

Żryj ten tort, bo nic nie zostanie!

Tatuś kąpie malutką El aww

Mamusia też musi się odprężyć.

Oni są tacy słodcy, mmm<3

Mamcia z córeczką.

Dmuchaj torta!

Blondyneczka po tatusiu, słodziuchna Elenka!

Rodzice postanowili wyjechać na wakacje (a my w szkole siedzimy, buuu!)

Yeaahh motherfucker!

To mordercze spojrzenie, pt: "Dziś na obiad będzie krab".

Czy to ci choć trochę przypomina zamek, Alec?

Trzeba się opalić na wakacjach!

Uczcie się budować zamki od naszej artystki!

Pojechali do domku czarownicy i teraz naprawiają jej cały sprzęt.

Nooooooooooo!

Prezent od wiedźmy, btw, czemu ona nosi maskę?

-Że, ty chcesz tym dostać?

Alec udaje, że pływa = bk max.

Mmm, musicie przyznać, że to zdjęcie wyszło:D

Zakochańce<3

Claudia bawi się tą laleczką od czarownicy.

W czasie, kiedy Alec był na wycieczce, zaczęła obściskiwać się z jakimś turystą.

Nie jestem zboczeńcem, oni sami zaczęli się obściskiwać <niecna mina Lucy> ;>

OBRAZKI


creditujesz.


Eh. Szkoła. Jutrzejszy dzień spędzę pewnie na oprawianiu zeszytów i podpisywaniu. 

ilysm, wasza Lucy<3

10 komentarzy:

  1. O Booziu, u mnie -100 % chęci powrotu do szkoły :c Mam ochotę dziś zwinać się w kołdrę i spać aż do czerwa 2014 roku >:x Awww El jest kochana <3 Śliczne ma włoski. Zayebiste mają wakacje! Claudiaaa, nie ładnie :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie chcę do szkoły, ale chcę posprzątać żeby się lepiej pracowało, ale w niedzielę nie wypada :( Elenka jest słodziaszna<3 Ładne obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że już jutro trzeba iść do tej durnej szkoły (żeby brzydziej tego nie ująć)...
    Elenka jest taka śliczna! *-* Jeju, jak ja zazdroszczę im tych wakacji!
    Obrazki są cudowne i z pewnością jeden znajdzie się w moim kolejnym poście, no nie ma bata! <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też strasznie nie chcę wracać do szkoły, w domu jest tak fajnie ;c Ale Mareenowie są super i jakie mają świetne wakacje! Elena jaka fajna :) W dwójce bardzo podobały mi się te animacje właśnie przy ślubie, pierwszym pocałunku, porodzie itd. <3 Szkoda, że nie ma takich w trójce. Obrazki są super, a szczególnie pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie podpisuję, zdarzało mi się zmieniać zeszyty... Alec jest przystojniakiem! <3 Mam tylko nadzieję że Claudia w porę się opamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj jakieś simki twoje do pobrania w następnym poście!! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :D
    Znalazłam twojego bloga przez sims-studio, z czego bardzo się cieszę :D
    Wreszcie ktoś kto prowadzi DZIAŁAJĄCEGO bloga o The Sims 2! Kocham Cię i oczywiście daję "obserwuj" i czekam niecierpliwie na inne notki ;)
    Pozdrawiam,
    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie słodcy :) Fajnie że ktoś jeszcze robi coś z ts2. Aj boże ja JUŻ mam dośc szkoły. Mam w czwartek wywiadówkę.

    OdpowiedzUsuń