piątek, 23 sierpnia 2013

11.Jak zbudować hotel?/Obrazki

  
(c)Jennie

Hi!
Ciągle dręczy mnie myśl, że za niedługo szkoła. Nasz plan lekcji jest straszny, od poniedziałku do środy mamy wf i to gdzieś w środku lekcji asdfghjkl. W czwartki i piątki mamy luźniej, więc przez troszkę mniejszą połowę tygodnia będę nie wyrabiała, a czwartek i piątek będzie lepiej.. tak jak się teraz nad tym zastanowiłam, to może nie jest tak źle? Jak wyglądają wasze plany lekcji? Dobrze, ja zmykam na sesję z przyjaciółką, przechodzę więc do sedna.

JAK ZBUDOWAĆ HOTEL?
Instrukcja prosta, aczkolwiek może niektórzy czytelnicy jeszcze tego nie wiedzą.
1.Budujemy hotel, najlepiej wzorować się na tych już powstałych czyli w pokojach muszą być łóżka, łazienki i telewizory
2.Wstawiamy drzwi (te z dywanikiem)
3.Wstawiamy ladę recepcyjną
4.Wpisujemy kod changelotzoning hotel
5.Gotowe!

OBRAZKI


wyszłam chyba z dawniejszej wprawy:( 



kontakt:
gg:48419369
założyłam je specjalnie na potrzeby bloga:) mam jeszcze prywatne, może niektórzy z was je znają, ale na razie nie zamierzam się ujawniać

xoxo, Wasza Lucy

10 komentarzy:

  1. Instrukcja na pewno przydatna dla dwójkowych graczy :) Ładne obrazki, najlepszy chyba pierwszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne obrazki, pobieram ! ;) Instrukcja przydatna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za instrukcje, właśnie czasami chciałam w dwójce zrobić hotel, a się nie dało :c
    Świetne obrazki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te obrazki, trzeci mi sie najbardziej spodobal *-*
    Ja bym chciala znac juz ten durny plan lekcji zeby wiedziec co mnie czeka, ale oczywiscie nam plany lekcji rozdawac beda dopiero na rozpoczeciu roku ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudne obrazki! *-* Podoba mi się twój blog. Dołączyłam się do obserwatorów ^-^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już masz podany plan? Dobijają :C Ja jeszcze nie, ale wiem że codzinnie będie miał po 7 matm fiz i chemi w tygodniu :C Obrazki super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeny moje myśli tak krążą w koło, kim ty kobitko jesteś :P Ale poczekam, może kiedyś nam powiesz. Obrazki są naprawdę bardzo ładne. O Boże znam to jak wf walną w środku albo na samym początku lekcji.. Gorzej być nie może :O Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Instrukcja jest pewnie bardzo przydatna, ale niestety nie mogę z niej skorzystać, bo nie mam dwójki :c . Graficzki są piękne.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakim programie robisz obrazki?

    OdpowiedzUsuń