poniedziałek, 19 sierpnia 2013

9.Rodgens cz.1/obrazki

Hello!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was trochę grafiki, ale za to będzie rodzinka!:-) Jak tam? Za niedługo szkoła asdfghjkl te wakacje były stanowczo za krótkie. Oduczyłam się robić zdjęcia w simsach, wybaczcie. Zastanawiam się, czy nie wrócić na starego bloga i dodawać tam sims 3, a na tym dwójkę, ale nie wiem ile byście pytali, czy to ja, to nie odpowiem wam, lub będę po prostu zaprzeczać. Jeśli dowiecie się, który drugi blog jest mój, będziecie czytać tylko tam, a na tym również mi zależy, o ile wyrobię. Nie przedłużając, do innych blogerów powiem jeszcze krótko: Chcesz być w obserwowanych/elicie? Pisz w komentarzu.


OBRAZKI


 

shdhsdhsdh nie wyszły

RODGENS 1

Oto moja idealna Calle Rodgens, dobra czarownica, jest śliczna.

Jako dobra czarownica oczywiście sądzi, że świat jest piękny, a dookoła niej latają wkurwiające niebieskie światełka.

Calle wybrała się na miasto, tak zaczyna się jej jakże urzekająca historia:D

Nie wiem, jak wy, ale ja w życiu nie widziałam takiej ładnej simki z samych maxisowych rzeczy!

You are now, now rocking with Calle, bitch.

Auu moja ręka!

To nic, że w szpilkach!

Zazdro?

Szczęścia do miłości nie miała.
Calle:Ale dlaczego on taki jakiś spadnięty?

Nie pojawił się nawet na randce, przykre.

What.

Flying pigs. Zgadniecie, z jakim zespołem mi się to kojarzy?

Dba o włosy, nawet w koku je myje! Mmm sexy girl.

Kuchareczka, chyba oduczyłam się robić ładne zdjęcia w simsach.

-Ten placek nie powinien tu być!

-A przypierdolić ci?

Wygrała! Cioty!

Ohh shut up!

Ona szuka kluczy czy się modli?

Calle wyczarowała sobie kota.

Nie pytajcie.

Awwrr koteczek.


xoxo, wasza Lucy!

14 komentarzy:

  1. Wyszły ci te obrazki, zwłaszcza ten pierwszy jest śliczny! Ładna ta simka, kotek też słodziaszny<3 Czekam na ich dalsze losy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie obrazki ci wyszły :) Ah jak patrzę na te zdjęcia z TS2 to przypomina mi się moje dzieciństwo i ta radość jak się grało w druga generację, jak dla mnie zdjęcia wyszły ci idealnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam, ładne obrazki :) Calle jest naprawdę ładna, super z niej czarodziejka :D Nie ma to jak wyczarować sobie kota-ducha XD Ciekawi mnie jaki jest ten Twój drugi blog, ale jeśli nie chcesz zdradzić, to trudno. Ten jest świetny, więc nie musimy wiedzieć o tym drugim ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lucy tylko luflee...

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyszły Ci te obrazki < 3 Calle jest śliczną czarownicą *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazki cudne awrrr, na pewno wykorzystam ^______^ Buaa Calle prawdziwa slicznotka *o* Haa na randce sie facet nie pojawil, ale na konkurs gotowania w ktorym brala udzial Calle zawital ^,^ Haha jaki fajny mrrasny kotus <3 Err sorry za brak polskich znakow, niemiecki laptop ._.

    OdpowiedzUsuń