środa, 22 maja 2013

3.Claudia Mareen

(c)royalsims

Hej!
Okropnie teraz mam dużo do roboty, muszę napisać pracę miesięczną na polski, nauczyć się na muzykę o średniowieczu i renesansie i na kartkówkę z chemii i geografii;/ Jedynym pocieszeniem jest to, że lekturę przeczytałam dawno, bo mamy "Igrzyska śmierci" <3 Facet kazał nam sobie wybrać ostatnią lekturę, to wybraliśmy hahah<3 Jak widzicie na blogu jest teraz nowy szablon, cóż.. artystką to ja nie jestem, żeby jakieś cuda stworzyć, no ale cicho. Chcielibyście w nn historię tej simki z nagłówka? Mam też jej sesję, ale raczej wszyscy gracie w dwójkę, to mało kto użyje. No to może inaczej: Co chcecie w nowej? :D

Claudia Mareen
To jest śliczna Claudia, uwielbia imprezować i bawić się, ale także lubi czytać książki i wiele czasu spędza w swoim ogrodzie.

A ja się nie boję, bo mam to coś!

Gotowe danie spalone, kucharką to ona nie będzie.

Przyszli nowi sąsiedzi. Taka jakaś rodzinka, którą stworzyłam zupełnie bez żadnych dodatków z internetu.

-A przytulić cię?
-Nie, dziękuję.

Idziemy na miasto, kocham ją <333

Perfekcyjne tasowanie kart ;)

Mmm, patrzy się na jakiegoś seksi blond chłopaka <33

Oszukana gra! Nie gram z wami...

Nie widać mnie!

Nie wiem, nie ogarniam jej, ale rzuciła się na tego blondyna.

Żeee to jest drink? Bo wygląda jak zupa pomidorowa.

Moc dżedaj!

Nieco później.. 

No i od razu poszli razem spać! Pięknie Claudia, pięknie.

Na śniadanie płatki, żeby nie spalić hahaha. Mmm, Claudia w bieliźnie <33

I brzuch rośnie.

Pewnego wieczoru.. (Tak, macie mnie, za nic nie pamiętam jego imienia! Ale sobie przypomnę..)

Claudia się zgodziła <33

Poród!

A tutaj już mamusia z małą Elenką <33

xoxo, Lucy

7 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga jest świetny ! Powodzenia na kartkówkach ;) Ja chętnie dowiem się czegoś więcej o simce z nagłówka. Może jesteś z bloga sim-studio ? Strasznie przypomina mi kogoś ta simka... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialabym w nn wszystkie stronki z downloadami. Do sims 2

    OdpowiedzUsuń
  3. hej to ja afella chciałam powiedzieć że masz super bloga takiego jak kiedyś stare :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co Ty mówisz, super Ci wyszedł nowy szablon! Piękna ta Claudia *o* liczę na dalsze losy Mareenów i na historię simki z nagłówka ;d oj, zachęcasz do ponownego grania w dwójkę, zachęcasz! Jak tak dalej pójdzie to może znowu pogram ^^ aha, dodaję do linków i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. dziękuję za wstawienie obrazka, wcześniej zapomniałem xd

      Usuń
  5. Ale super nagłówek! Simka ma śliczne włosy. A fotostory jest bardzo ciekawe! i śmieszne :) Miło powspominać 2.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dodajesz posty o The Sims 2. Chyba do nich również wrócę, bo twoi simowie robią niezłe wrażenie :>

    OdpowiedzUsuń