poniedziałek, 20 maja 2013

2.Downloads: fryzury TS3


Cześć, cześć, cześć<3
U mnie nic ciekawego, nadrabiam zaległości, bo długo mnie nie było w szkole. Siedzę na tumblrze i chyba się uzależniłam, bo to już jakiś 5 tumblr hahahah. Do wakacji zostało jeszcze 38 dni, JESZCZE. Jadę za niedługo w góry, tylko o tym marzę, żeby się oderwać od szkoły *0* A potem znowu do szkoły i pewnie będziemy zawaleni sprawdzianami! Ale no, będzie dobrze..
Dzisiaj mam dla Was downloady, większość z Was gra w trójkę, więc są one do trójki, miniaturki robiłam sama, więc proszę o nie kopiowanie.




Downloads
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



źródło: beaverhausenx.tumblr.com

xoxo, Lucy

5 komentarzy:

  1. Te wakacje mogłyby być wcześniej : ) Jak tylko będzie weekend to pobiorę < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny obrazek :) świetne te downloady, kilka mam i kilka może pobiorę ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te fryzurki! Pierwsza najlepsza. Dzięki za fryzy dla mężczyzn :) Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu! Napewno szkoła szybko minie, zobaczysz! Pobieram downloady, świetne ikonki ci wyszły c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fryzury, choć większość mam. Rany, grasz w dwójkę, stare, dobre czasy *w* /Noreen z sim--diary

    OdpowiedzUsuń