sobota, 18 maja 2013

1.Mayer cz.1

  
(c)atypicalsims

Hej, nie wiem tak właściwie jeszcze po co jest ten blog, jak długo przetrwa i czy ktoś w ogóle będzie go czytał. Mam już bloga, od dawna jestem w simowej sferze, jednak postanowiłam założyć tego i zacząć wszystko od nowa. Mój blog od jakiegoś czasu jest o ts3 więc nie chcę też tego mieszać. Tak jak mówiłam - nie wiem, jak długo ten blog przetrwa, nikt z Was chyba nie zgadnie też, kim jestem, chociaż może po stylu pisania. Długo nie grałam w dwójkę, ale jakoś coś mnie natchnęło. 

Mayer cz.1
przedstawiam Wam śliczną Alexię Mayer, kocham ją! Ma niezbyt ciekawą fryzurę, ale usunęłam wszystkie dodatki z dwójki i muszę wgrywać od nowa.

Lexi lubiła przebywać u siebie w ogrodzie.

Tak jak większość simek, miała kota, Mayę, przygarnęła ją niedawno.

Głupi kot..

Mam stajla!

Hahah jaki zaciesz. Look at me now bitch.

To ten, ja się przebiorę, a ty kupisz!

Kręgle. 

Biedna Lex, forever alone, no ale impreza zajebista po prostu..

Ale żee co?!

To on do niej zarywał!

Zmienił ją w wampira *boi się*

I na podłogę..
Lexi: Aa to sobie jeszcze poleżę

Hahahah on mnie dobija, to znaczy ona..

Szybko, zanim się w słońcu spalisz!

Eee..dafuq?

Ten wygląda dokładnie tak samo, jak tamten wampir.. no ok, też może być :3

Bliżej się poznali..

Lalalalala!

Leci kot!

Oświadczyny, tak szybko. Soł kjut, tak serio to było więcej zdjęć, ale w gorszej grafice.

Co myślicie o blogu, rodzince, graniu w dwójkę? A i jeszcze wspomnę, że domek, w którym mieszka Lexi jest od Luflee.

xoxo, Wasza Lucy

8 komentarzy:

  1. Dzięki, że mój nagłówek ci się podoba, mi twój też, ale tło jak na mnie trochę za pstrokate c: Właśnie chcę dać moich Simów do pobrania, ale musisz chwilę poczekać, możliwe, że do poniedziałku, bo muszę plakat na przyrodę zrobić.. W zasadzie w mojej grafice nie jest nic trudnego, a twoja też jest bardzo ładna! Super rodzinka i mraśna kotka:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę fajny pomysł z dodawaniem zdjęć z 2 . Czuję do niej taki sentyment, że o matko... ;D Chętnie będę do ciebie zaglądać. Kiedy jeszcze nie znałam żadnych kodów mogłabym zabić za simkę wapira ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta rodzina! Mega, że grasz w dwójkę :3 teraz większość blogerów tylko w trójkę gra, więc będzie ciekawiej ;d mam wielką nadzieję, że napiszesz kim jesteś i jakiego bloga wcześniej prowadziłaś, bo tak to można tylko gdybać. Czekam na nową notkę, ujawnij się ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest prześliczny ! Chciałabym znów zagrać w the sims 2, ale musiałabym odinstalować trójkę, żeby zwolnić miejsce : C Dodałam siebie do obserwatorów i czekam na dalsze losy rodziny Mayer < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego mi właśnie brakowało, zdjęć z dwójki! Może ten blog będzie jak sim-studio?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie grałem w The Sims 2, sądząc po Twoich zdjęciach The Sims 2 muszą być niesamowite!
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    www.janboyqsims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie znalazłem twój blog :) Fajnie że ktoś jeszcze gra w 2 i na ddatek robi fotostory! Tak trzymaj. Alexa jest piękna! A te zdjęcie przy stanowisku DJa hahahah :D Super post. Wpadnij też do mnie :) // http://vevovenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za miłe słowa :D grałem w dwójkę, grałem i zastanawiam się, czy znowu nie zacząć ;) Ty też masz świetny szablon, bardzo podoba mi się nagłówek! Co do stron z fajnymi dodatkami do dwójki, to mogę kilka polecić: http://www.digitalperversion.net/gardenofshadows/ ; http://www.hypnotizedsims.com/ ; http://itsfemmefatale.blogspot.com/ oraz strona, na której autor/ka wstawia dodatki z różnych stron: http://www.spring4sims.com/ :D na pewno znajdziesz na nich jakieś świetne rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń