czwartek, 7 listopada 2013

#Przepraszam

(c)tonnie

Dawno mnie tu nie było. Ktoś tu jeszcze zagląda? Przepraszam, nie będę się tłumaczyć. Po prostu zaniedbałam bloga. Ostatnio włączyłam simsy, tak za nimi tęskniłam! Jestem w stanie znowu do was wrócić, o ile ktoś tutaj jeszcze wchodzi. A więc jak? Kto jest, niech proszę komentuje, to mnie zmotywuje mam nadzieję. Na blogu za niedługo będzie nowy szablon. 

Co u was? U mnie dużo się teraz dzieje. Oprócz szkoły. Tęsknię za paroma osobami, od tak zdałam sobie sprawę, że wiele ich ode mnie odeszło i muszę iść dalej. Dostałam 5 z chemii i geografii. Jestem z siebie dumna tak poza tym hahaha. Przed momentem przypomniałam sobie, że na ZA trzeba przynieść kartkę, klej i jakieś tam inne rzeczy. Hahahah życzcie mi powodzenia, o 12:30 zaczynam lekcje i akurat zdążę to wszystko kupić, a n ie mogę zgłosić np. Eh.

xoxo, Wasza Lu.

28 komentarzy:

  1. jasne, czekamy na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie! ;) Martwiłam się o Ciebie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze czytam twoje posty, nareszcie wracasz *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaam śliczny szablonik <3
    Nie pytaj głupio czy ktoś zagląda, bo masz masę cudownych czytelników i pisz szybciuteńko post!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj wracaj :*
    Ale masz przekichane ja o 12:30 to już skończyłam lekcje xd

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu, już myślałam że kolejny blogger odchodzi :c Czekamy na notki <3 A nowy szablonik śliczny, ta kolorystyka *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na twoje nowe notki, bo jestes chyba jedynym aktywnym blogiem który gra i wstawia notki z dwójką :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że ja czytam! :) Czekam na posty, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ej ty mialam gdzie indziej dojsc w sensie cos innego reaktywowac i juz ty dobrze wiesz o co chodzi ty gejszo jedna co z tymi wszystkimi obietnicami???;///////////// za kogo ty mnie masz ty gejszo jedna co ty sobie w ogole wyobrazasz to ja tu do ciebie z sercem fejmie jeden co ty bedziesz na 2 fronty działac?????/ja tak kiedys robilam i wiesz ile to pracy???? ty sb chyba w kulki lecisz gejszo jedna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za kogo ty mnie masz gejszo selenatorko jedna jak moglas okłamalas mnie ja ci dam popamietasz mnie jeszcze tylko sie jeszcze w ogole nie ten zobaczysz no moglabym cie teraz zabombardowavc smsami geisho obiecalas mi cos a teraz takie gejszowate scenki mi urzadzasz Noro jedna lisia czy cos lisy modne krzywe też z reszta niewazne popamietasz mnie masz cos innego zrobic i ty juz wiesz co nie zrobie ci naglowka zobaczysz to bedzie kara zapamietasz ja na zawsze 7ever to sie nazywa karma

      Usuń
    2. to jest sprzeczne z jakakolwiek solidarnoscia gejszo

      Usuń
    3. Nora will remember you, and ja will remember Nora

      Usuń
    4. you dont need no other blog we can keep it undercover!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. who says who says nora is not perfect who says youre blog is not worth it???????///

      Usuń
  10. trust me thats the price of fejm

    OdpowiedzUsuń
  11. nobody nobody noobdy nobody nobody does it like norka

    OdpowiedzUsuń
  12. NORKA IS ALL THAT MATTERS TO ME, YEAH YEAH, WHATS A BLOGOSFERA WITHOUTS THE BLOGOQUEENS?????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  13. NORCIA MAKE ME COMPLETEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  14. its a big bad world but i am a szynka when the light in my fejm and the bbeat in my vans

    OdpowiedzUsuń
  15. it was a bad day i think i know i was wrong but you cośtam say goodbye

    OdpowiedzUsuń
  16. walk like a fejm jump like a fejm rampapapam

    OdpowiedzUsuń
  17. nie trace nadziei, i will never say never, i will fight, i will fight till forever, make it right

    OdpowiedzUsuń
  18. she says she love my norcia she love my blogipop

    OdpowiedzUsuń
  19. norcia no for show thaaat i never let u go

    OdpowiedzUsuń
  20. ME PLUS YOU IMMA TELL YOU WE WILL BE FEJMY

    OdpowiedzUsuń
  21. WHERE WOULD U BE IF I DIDNT BELIEVE

    OdpowiedzUsuń
  22. YOU MY ONLYYYYYYYYYY HOOOOOOPE (PIOSENKA ZE SZKOŁY MARZEŃ CZY COŚ LMAO)

    OdpowiedzUsuń