sobota, 9 listopada 2013

19.Graficznie + Iraklio

by me

Hello.
Dzisiaj tak leniwie, 3 ikonki, wielce mi grafika. No ale czasu ciągle mało, zaraz lecę do sklepu. Byłam też rano hahah szaleję. Kupiłam sobie czapkę, bransoletki i bluzkę w croppie (tylko 40 zł, czaicie!) A w poniedziałek nie idziemy do szkoły i dodatkowo się jaram jeszcze:D Chociaż mój dzień i tak na razie wygląda tak, że tweetuję i to nawet za dużo, ale cóż zrobić hahaha.
Za niedługo święta, w niektórych sklepach można zauważyć choinki. Nasza klasa jak zwykle pewnie będzie losować kto komu kupuje prezenty. Boję się tego, kogo wylosuję, ale najbardziej boję się tego kto wylosuje mnie hahaha. Nie będą wiedzieli co mi kupić biedni:D W tamtym roku koleżanka kupowała mi prezent i od razu jej powiedziałam, a teraz się głowić będą. Takie rozkminy, jak widzicie i na nie znajdę czas co jest dziwne. 
Przesłuchajcie, cały czas mam to w głowie:D <KLIK> 

Iraklio cz.1
Poznajcie przecudowną Cassie! Większość życia spędza w swoim małym domku przy centrum Miłowa.

Cass jest typem simki, której nic nie wychodzi. Spala nawet najprostsze dania.

To Kyle, przyjaciel, nic sobie jeszcze nie myślcie:D

Cassie poznała jednego ze swoich sąsiadów i od razu coś zaiskrzyło.

Pierwszy dzień i już go zaliczyła, jednakże oprócz tej jednej nocy nic ich więcej nie łączyło.

Cassie postanawia kupić sobie pieska - Shaggiego. Dopiero później zauważyłam, że Shaggy strasznie przypomina Pieseła haha.

Oh, damn it.

Nawet naczynia wkłada do zmywarki w obawie, że muchy ją zjedzą muahahahah!

Stało się! Ciąża z tym sąsiadem, chyba się nie ucieszy, bo ma żonę:(

Ale Cass to wszystko pierdoli i idzie się kąpać hahahaha nie mogę z niej.

Po niedługim czasie Kyle i Cassie zakochali się w sobie. No kto by się spodziewał._.

Już czas..

To chłopczyk, tego jestem pewna, ale imienia nie pamiętam za nic

Słodziak awwh

Kyle karmi Shaggiego, co ja bym bez niego zrobiła!

Cassie znalazła sobie nowe hobby i bawi się w przekładanie kwiatków na prawą i lewą stronę ><

Pewnego wieczoru..

Zgodziła się!

sul sul!
xoxo, Wasza Lucy

13 komentarzy:

  1. Hehehe,współczuję Ci z tym losowaniem xD
    Ja paczę a to dwójka,wow śliczne fotki! <3 Cassie jest przeurocza,oj tam nie przejmuj się będzie płacił alimenty D:

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sobie Dariusz nieplanowanego dzieciaka zrobił :D No no..
    Bardzo fajne te ikonki szkoda, że tak malutko :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. NAPRAWDE MYSLISZ ZE SIE INO PODDAM??????

    OdpowiedzUsuń
  4. IMMA DO MY THANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  5. WHATS GONNA MAKE U COME BACK TO THE NORA I KNOW YOU GOT A WALL WRAPPED OUT AWAY AROUND YOUR HEART ((CZY JAKOS TAK HAHHAHHA))

    OdpowiedzUsuń
  6. sama jesteś głupią gejszą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ikony, tylko trochę mało :c Ja tam jeszcze nie widziałem nigdzie choinek, trochę za wcześnie chyba xd Całkiem fajna piosenka :D Cassie zaszalała z Darkiem! Fajnie, że Kyle jej się oświadczył :) Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ikonki <33 Cassie jest cudna, te usta *3* Rozkosznego ma synka <3 U mnie to już w każdym większym supermarkecie są świateczne rzeczy ._. Ale jakie smaczne xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za szybko opublikowałam tamten komentarz ;p Cassie jest śliczna! U mnie też zaczyna się ten szał, dziś włączam tv a tu reklamy świąteczne, spoko ;/ Haha, nasza klasa nie robi sobie paczek, w zeszłym roku było niezłe zamieszanie z prezentami mikołajkowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja tesknie za the sims 2 :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemuż smutna minka? Będzie Ci się szybko czytalo! Powodzenia kochana :) W zapasie jeszcze 2 odcinki i 3 zaczynam także się powolutku śpiesz :) A mi dzisiaj przyszły spodnie... Są okropne :C Haha u mnie też jest Cassie !! :) Tylko u mnie Cassie... No też czasem nic nie wychodzi, chociaż jest silną osobą i umie powalczyć o swoje ;) Nie wiem dlaczego, ale ten sąsiad przypomina mi tego zbereźnego Dona Lotario :D Gratuluję bobaska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sims 2 <3 Świetne :)

    OdpowiedzUsuń