wtorek, 26 listopada 2013

20.Claudia Mareen cz.3/prośba

(c)Inssy, tęsknimy ;c

Holla!
Znów nie było mnie trochę, żeby wam to wynagrodzić wpadłam na pomysł świątecznej imprezy, co wy na to? Piszcie w komentarzach i może w następnej notce zrobię bannery.
Pewnie zastanawiacie się nad tytułem postu. Otóż mam do was ogromną prośbę. Potrzebuję  szablonu na bloga najlepiej w kolorach bladych lub pastelowych o układzie podobnym do tego z onetu. Byłabym bardzo wdzięczna, jeśli ktoś by się zgłosił:(

Claudia Mareen cz.3
Claudia i Alec wrócili z wakacji, Elenka podrosła <3

Artystka, troszkę smuta

Claudia postanawia wreszcie podjąć się jakiejś pracy i zakłada salon fryzjerski haahahaha, Lucy się nudziło

Przewijanie

Nie wiem co wyrośnie z El, cały czas smutna hahahah

Sąsiedzi się nauczą, żeby nie siedzieć podczas burzy w jacuzzi:D

Claudia myje włosy mmm<3

Poranna toaleta

Pierwszy dzień w pracy

Claudia kupiła El karuzelę, w której się normalnie zakochała hahahaha

Śpioszek<3

Melanż, powiedzcie mi, dlaczego Claudia jest naga?

Wrócił Alec aww

Nie płakusiaj;c

-A ja mam ZILONY samoooochód

Ułoczinki małej!

Wyginam śmiało ciało

Clau (Clau Clau Clau) jest ślicznym dzieciakiem<3

...chociaż miewa swoje humory, tutaj w nowym pokoju:(

Awwwh na karuzeli

-Przepraszam, life is brutal

Ciocia Lucy wybudowała Elenie plac zabaw, składający się z jednej jedynej różowe drabinki

Ten blondyn ma minę, jakby chciał ją zabić*boi się*

Claudia przygarnęła bezdomnego psa awwwr

Nie, Alec, wcale nie wywołałeś deszczu meteorytów:(

Ona jest taka urocza! A niech ktoś zaprzeczy!

Jest śnieg, teraz idziemy coś zjeść mm<3


xoxo, Wasza Lucy!

9 komentarzy:

  1. Jestem za imprezą! Mareenowie są świetni :) Fajnie, że Claudia otworzyła własny biznes, Elena jest dobra :D Alec bawiący się maszyną do zmiany pogody rozwala xd Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że jestem za imprezą, jak dodasz banner to z chęcią wkleję u siebie ^u^
    Uwielllbiam ich, aww Elena, Boziu jaka śliczna <3 Cały ojciec!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie *o* Zazdroszczę, bo ja w dwójce simów robić nie potrafie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem chętna na imprezę, Elena jest cudowna :) swoją drogą fajnie, że ktoś nie zapomniał o dwójce, aż miło się ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do prośby to niestety szablony to nie moja bajka :c

      Usuń
  5. Oczywiście, że jestem za imprezą to jest świetna sprawa!! Sama się nad tym zastanawiałam :) Wracając do rodzinki to Elena jest prze ładna!! I w ogóle zawsze jak widzę u ciebie posty z gry to aż chce mi się sims 2 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kontynuujesz historię rodziny Mayer? Bo na gwiazdkę dostaję Nocne Życie i chciałabym poczytać o wampirach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rodzinka :) Aż mi trudno uwierzyć, że to dwójka.

    Zapraszam do siebie i dodaje do obserwowanych. http://venturethesims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń