czwartek, 6 czerwca 2013

7.Jak mieć wesołe miasteczko w ts2!

bierzesz? kredytuj!


Hei!
Dzisiaj krótki post, być może Was zaciekawi, znalazłam na modthesims wesołe miasteczko do simsów! Nie wiem, czy tak fajnie wygląda w grze, jak na zdjęciach, bo nie pobrałam. Hahaha.
U mnie nawet spoko, jutro po szkole lecę na zakupy, oczywiście sama <forever alone> Tyle mam jeszcze do zrobienia, pokój trzeba posprzątać i załatwić ściągi na plastykę #jacziter c nie. Hahaha. Na blogu zawitał wakacyjny szablon, tło mi się mniej podoba, ale nie mam siły już się nad nim głowić.Wkrótce i tak pewnie go zmienię.

Jak mieć wesołe miasteczko w ts2?
Wystarczy pobrać - KLIK

i na koniec.. SONDA

xoxo, Wasza Lu <3

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety już odinstalowałam the sims 2, ale miasteczko wydaję się fajne ^^ Strasznie podoba mi nowy wakacyjny szablon < 33 W sondzie oczywiście zagłosowałam. Jeśli chcesz napisz do mnie na gg, to podam Ci stronę gdzie można robić własne tła i nauczę Cię, jeśli nie będziesz umieć ; *

      Usuń
  2. OOO. Nawet jest kolejka górska. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewien Anonimek ;D6 czerwca 2013 21:04

    Zagłosowałam ;D W nn najlepiej rodzinę, bo Ty tworzysz mega świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega! Nie wiedziałem, że tam jest taka możliwość *o* ładny nagłówek i obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się świetnie ;3 jak dla mnie nowy wygląd jest bardzo ładny, ten nagłówek <3

    PS. Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, bardzo podoba mi się Twój blog, robisz świetne zdjęcia w Simsach, zdecydowanie częściej będę na niego wpadał. Dołączyłem się do Obserwatorów, liczę na to samo :)
    www.polish-sims.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Polish Sims

    OdpowiedzUsuń