środa, 5 czerwca 2013

6.Johnson

kredytujesz

Sjema! 
Jestem chora i siedzę w domu (muahahaha :D) więc postanowiłam napisać. Wszyscy teraz zawieszają blogi, nie wydaje się wam? ;/ No cóż zrobić, ja sama się zastanawiam, czy dalej pisać, ale chyba ktoś czyta jednak bloga, więc na razie decyzji o odejściu nie ma :D czytajcie Johnsonów i piszcie, co chcecie w nn!

Johnson cz.1
Oto Paige, kocha swoją gitarę, mieszka sama w małym domku w Miłowie.

Uwielbia pisać w swoim pamiętniku.

Pewnego dnia Paige kopała sobie dziurę w ziemi i wykopała mapkę do domku jakiejś czarownicy czy coś.(Patrzcie na jej minę!)

Shut up!

Kocham to foto<3

Jaki zaciesz hahahahh!

Paige kupuje jakiś stary odtwarzacz mp3

Look at me now!

Władca kija bicz!

Paige wita się z tą blondyną z nagłówka, jej losy też niedługo pojawią się na blogu.

Módlmy się! Poznała Kevina.

Ten gest!

Wpadnij kulo!

Wziuuum.

Podrywamy przystojniaczków.

No chyba cie pojebao.

Densi sobie z Kevinem.

Wznieśli toast.. za cośtam..

Szybcy są, tacy kochani<3

Zakochańce moje!

Huhuhuhhuh, zdjęcia z budki.

Moje ulubione zdjęcie<3

Mmm sexyy

Kevin oświadczył się Paige!

Kasy ni mo!

Paige zaciążyła, no kto by się spodziewał.

Przyszli rodzice wzięli cichy ślub.

Poród!

Urodziły się bliźniaki - Rebbecca (ciemniejsza) i Michael (jaśniejszy)

Mike <3

Rebbecca <3

Szczęśliwi rodzice.

Chińskie żarcie przyjechało.

Profeszynal jedzenie pałeczkami!

Mike z mamusią <3

Tatuś z malutką Rebbeccą <3

Dzieciaki podrosły, kochany Michael.

I śliczna Rebbecca!

Mała z królikiem <3

Coś ty zrobił?!

Yayy!

Wóz strażacki!

Turutututu <3

Rodzeństwo jak rodzeństwo, czasem się pokłóci..

Ale bardzo się kocha!

xoxo, Wasza Lucy

6 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia ; ) Aww jakie przesłodkie dzieciaczki < 33 Rebbecca będzie łamać serca chłopakom jak podrośnie < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też siedzę w domu chory xd czytamy, czytamy, a jakże :D rodzinka super, bardzo ładna simka, a dzieci zabawne :) świetny obrazek, może kiedyś wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam chore gardło :(
    Paige jakie ma tatuaże seksowne :) ostatnie dzieci jakie fajne :) a ze zdjęć z budki można brać inspirację :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaczki są takie kochane! Rebbecca będzie śliczna ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh po części ci zazdroszczę, kiedy to ja ostatnio byłam chora to chyba z jakieś 3 lata temu -_- Piszesz jak Lufflee z sim studio ^o^ Twoi simowie są tacy mrrr <33 A te dzieciaczki przekochane : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zauważyłam, że niestety dużo blogów się zawiesza :c mam nadzieję, że ty nie zawiesisz. Wracaj do zdrowia, niedługo wakacje :>. Super rodzinka, piękne dzieci, czekam na ich dalsze losy ;3

    OdpowiedzUsuń