poniedziałek, 23 grudnia 2013

22.IMPREZA ŚWIĄTECZNA

(c)Rickley

WŁĄCZ DLA NASTROJU



Boże Narodzenie to - według teologów - najważniejsze po Wielkanocy święto w całym roku liturgicznym. Jest to święto chrześcijańskie, które zostało wprowadzone dla uczczenia tajemnicy narodzenia Jezusa Chrystusa. Obchodzono je od IV wieku, najwcześniej w Rzymie. W tamtym okresie na polecenie cesarzowej Heleny w Betlejem, miejscu narodzenia Jezusa, wzniesiono bazylikę Narodzenia Pańskiego. Później upowszechnił się zwyczaj budowania stajenki na pamiątkę, że Jezus narodził się właśnie w tym miejscu. REKLAMA Pierwsza informacja o święcie Bożego Narodzenia, obchodzonym 25 grudnia, pochodzi z roku 356. Wcześniej dzień narodzin Jezusa obchodzono prawdopodobnie 6 stycznia. 25 grudnia ustanowiono dniem świątecznym jako przeciwwagę do pogańskiego święta słońca. Podobnie jak dzień, nieznany jest dokładny rok narodzin Jezusa, ale wiadomo już prawie na pewno, że nie jest to rok tzw. zerowy, wymieniany w Nowym Testamencie.
źródło


Obrazki✔





Bardzo proste, efekt nudy:(

Rodzina Mareen✔
O mamusiu, klocek!

Łapki<3

Elena z Dropsem awwh

-Ale tato, kawy w McDonaldzie nie sprzedają ci za darmo rano, chyba, że do niej coś kupisz!

W kuchni wybuchł pożar, moja wina:(

What does the fox say?

I znów spalone danie:( Można powiedzieć, że Mareenowie nie są najlepszymi kucharzami:(

Gołąbki<3

Nowy image Claudii

Claudia znalazła lampę w ogródku, z której wyskoczył dżin.

-To ja poproszę kasę, dziwki i duże frytki

Hajs się zgadza!

Awwh, Elenka

Pocałowała renifera:( Aha:(

Zimno:(

Elenie świetnie wychodzi gra na klawiszach!

Hał.

Claudia: Kochanie, musimy ci coś powiedzieć

Claudia: Święty mikołaj nie istnieje!
Alec: ŻE CO?!

Mikołaj: HOHOHO KURWA NIEŚMIESZNE

El: Jedz szybciej, chcę mój prezent!!!

El dostała od Mikołaja misia i samochodzik yayy!:(

*Huuuuuuuuuug*

-Mhmhmhmhm

Uczymy się tym czymś sterować

Downloads(ts3)✔







Simki do pobrania(ts2)✔


Prezenty✔











Jeżeli o kimś zapomniałam, przekręciłam nick lub napisałam nie w ulubionym kolorze, proszę pisać!:(

mam nadzieję, że choć trochę Wam się podobało<3 chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że kto chce być u mnie w elicie, niech napisze w komentarzu (hahahaha taka dobra Lu z okazji świąt:cc)

xoxo, Wasza Lucy

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna impreza :3
    Twój efekt nudy, przyczynił się do stworzenia baaaaaardzo fajnych obrazków. Szach-mat rodzice, Mikołaj istnieje! Dziękuję bardzo za prezencik i życzę Ci wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za prezent! Świetna impreza, pobrałam wszyystkie dodatki do ts3 ;3 Tobie też życzę wesołych, niezapomnianych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana za prezęcik. Jest super :) Świetna impreza. Bobrała bym z chęcią te ciuchy, ale niestety, nie mogę, bo mi gra będzie się cieła. Wesołych świąt kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Impreza wyszła Ci świetnie! Obrazki ładne, chyba skorzystam :) Mareenowie to naprawdę cudowna dwójkowa rodzinka, Claudia jest ładna i ma fajnego męża oraz córkę :D Downloadsy i simki super, może coś zwinę ;> Dziękuję za prezent, miło mi! Powiem Ci (po raz kolejny), że zachęcasz do gry w dwójkę, naprawdę trudno się oprzeć :c W dodatku mam ochotę gdzieś zakupić akcesoria Na święta xd Pozdrawiam, wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Loo, cudne downloady, pobiore jak wroce do domu *3* Dziekuje za prezencik <3 Claudia jest slodka, wiadomo po kim El to odziedziczyla :D Fajne mieli swieta. A ja chce juz zobaczyc nastoletnia Elenke! Wesolych swiat Lu i szczesliwego nowego roku <3
    PS. Dzieki za uzycie obrazka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne *p*

    ♦ thejelies.blogspot.com ♦

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za prezencik i życzonka :) Grafika wyszła ci bardzo, bardzo fajnie! Dodawaj ją częściej ;) A święta u Mareenów były świetne!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Lu <3 dziękuję za prezent!
    Nieźle się uśmiałam podczas czytania o rodzince :D Rozwaliła mnie prośba Claudii, którą skierowała do dżina! *-*
    Pozdrawiam, kochana! :3 Dziękuję, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki mikołajek XD
    Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna grafika. :3 Claudia jest śliczna, asdfghjkl <33333 *w*
    Skorzystam na pewno z rzeczy do pobrania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post aww *-* Z niecierpliwością czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiesz na gg?

    OdpowiedzUsuń
  13. Claudia jest mega śliczna. *.* Elena z resztą też. ;3 No to czekam na następny post. Zapraszam do mnie. =) http://world-of-my-sims-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana kiedy następna notka?

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablon zmieniony, a Lucy nadal nie daje znaku życia.. Odezwij się słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne dodatki! Na pewno będę tu zaglądać.
    Zapraszam też o siebie - www.kowalsia.blogspot.com :) Blog o grach komputerowych ze zdecydowaną przewagą serii The Sims :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Te obrazki są cudne <3 A najlepszy moment z Mikołajem xD
    Zapraszam też na mojego bloga :)
    fioletowazebra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń